L'impiegati di FEELTEK sò recentemente sparte u travagliu di incisione laser 3D.
In più di i materiali multiplici chì ponu travaglià, ci sò ancu assai cunsiglii chì avemu bisognu di attentu à quandu si facenu un travagliu di incisione laser 3D.
Videmu a spartera di Jack oghje.
Galleria di incisione laser 3D
(Cumu aghjustà i paràmetri?)
Jade : Jack ! Un cliente hà mandatu l'incisione chì anu fattu, è l'effettu ùn era micca bonu. Hà dumandatu cumu aghjustà!
Jack: Oh, hè fuzzy. L'incisione 3D pare simplice, ma hà ancu bisognu di cunsiglii per aghjustà.
Jade: Pudete sparte un pocu cun mè?
Jack: Avemu da stabilisce i paràmetri adatti per a marcatura, u riempimentu è u spessore di a strata. Altrimenti, u risultatu di l'incisione serà cusì.
Jade: Allora cumu stabilisce e dati propiu?
Jack: Ebbè, prima avemu preselettu una dati di marcatura, è poi aghjustate l'effettu di riempimentu, pruvate parechje volte finu à ottene l'ombra matte uniforme, cum'è questu. Dopu marcatu da 50 à 100 volte cù i dati di riempimentu, dividite u grossu tutale per u numeru di marcatu di volte per ottene un unicu spessore per ogni capa.
Jade: Qualchese altru cunsigliu?
Jack: Ùn vi scurdate micca i dati di "laser on delay". Hè bisognu di pruvà nantu à a mostra attuale, aghjustate i dati finu à chì a superficia di incisione diventa liscia.
Jack: Last but not least, ci sarà polvera in u prucessu di incisione. Hè bisognu à esse pulita ogni 3-5 strati di gravure. Altrimenti, troppu polvera s'acumulerà è impactarà l'effettu di gravure.
Jade: OK, diceraghju à u cliente cumu ottimisimu.
Tempu di Postu: Mar-01-2022